Avatar billede starbotz Praktikant
01. juli 2018 - 17:46 Der er 4 kommentarer

Kan ikke ændre åbningstider på Facebook page

Er der nogen Facebok page hajer til stede?
Jeg prøver at ændre åbningstiderne mandag-søndag på den Facebook jeg administrerer for min arbejdsplads.
Jeg har senest ændret dem efter nytår via Side Administrator app'en på min iphone  og der var ingen problemer. Nu skal jeg have ændret dem, og jeg har prøvet både via Google Chrome på min pc og via min iphone.
Åbningstiden står lige nu til 5:30-22:00 alle dage og jeg skal have ændret lukketidspunktet til 00:00.
På min iphone via Side Administrator app'en kan jeg vælge 00:00 i rullefeltet, men når jeg gemmer får jeg besked om, at ændringen ikke er gemt. På min pc kan jeg slet ikke vælge 00:00. Jeg kan vælge 23:45 som det seneste og 00:15 som det tidligste.
Er der nogen der ved noget? Det er ved at drive mig til vanvid og de nye åbningstider træder i kraft fra mandag 2. juli.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. juli 2018 - 19:21 #1
kan du ikke skrive 'midnat' ?
Avatar billede starbotz Praktikant
01. juli 2018 - 19:36 #2
Nope :/
Avatar billede claes57 Ekspert
01. juli 2018 - 19:59 #3
IPhone - ret start til 0:00, og derefter slut til 0:00 og ret så start til 5:30, bare, så slut ikke er tidligere end start ved indtastning.
Avatar billede starbotz Praktikant
01. juli 2018 - 20:16 #4
Jeg får blot en meddelelse, der siger "Dine ændringer blev ikke gemt. Prøv igen."
Den kommer også, hvis jeg fx skriver start 05:30 og slut 22:00 eller start 05:30 og 17:00 slut. Det virker som om den er ligeglad med hvad jeg skriver, så bliver ændringerne bare ikke gemt. Det er meget mærkeligt...