Avatar billede ollebolle3 Praktikant
03. juli 2018 - 10:20 Der er 3 kommentarer

Hvor er windows mail program blevet af

Hej.

Jeg har lige lavet en frisk installering af windows 10. Dvs. format af C: drevet og en helt clean installering.
Jeg har været inde og lave opsætningen på Windows mail og lagt 2 e-mails ind.
Det gik fint, og jeg fik alt OK.
Men hvor er selve mail programmet blevet af?
Når jeg søger, får jeg kun opsætning af mail, og jeg kan ikke finde programmet under apps.
Det skal lige siges, at det er en lidt nyere version af windows 10, jeg har installeret.
Avatar billede mort1 Ekspert
03. juli 2018 - 10:38 #1
I min ret nye Windows 10 installation er der under apps en der hedder "Mail og kalender"
Avatar billede ollebolle3 Praktikant
03. juli 2018 - 11:37 #2
Den app ligger ikke i min windows
Jeg kan åbentbart hente den på MS hjemmeside, men når jeg trykker hent sker der ingenting. Hverken med explorer eller google chrome.
Det må jeg lige undersøge, hvorfor den ikke vil hente den.
Avatar billede poko1 Ekspert
03. juli 2018 - 12:21 #3
Prøv at skrive Mail i søg
https://ibb.co/eyL5HJ