Avatar billede fnugster Praktikant
04. juli 2018 - 12:12 Der er 2 kommentarer

Gem PDF

Hej

Jeg får mange mails med PDF filer, disse filer skal jeg gemme enkeltvis til mit økonomi program. Kan man ikke f.eks. vælge 30 mails, og gemme det filer de mails indeholder?
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2018 - 13:59 #1
nej.
attachment er kodet tekst i base64, som befinder inde i den enkelte mail.

det er åbenbart ikke faldet nogen programmør ind at man skal ku gemme alle attachments i valgte mails, og det er også et sikkerhedspørgsmål! (for ellers kommer man bare til at gemme skadeligt indhold, fordi man ikke har checket hvad man gemmer)
Avatar billede acore Ekspert
04. juli 2018 - 14:23 #2
Det er der tools, der kan klare, og det kan også klares med vba.

Se https://www.extendoffice.com/documents/outlook/3747-outlook-auto-download-save-attachments-to-folder.html