Avatar billede Hilda Post Novice
04. juli 2018 - 13:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sort skærm efter sletning af ACER konfiguration manager

Hej, Jeg er kommet til at slette acer konfiguration manager og framework, fordi jeg misforstod  et popup window om Acer skytjeneste. Dumt af mig! Jeg kører windowa 10 på den.
Nu kan jeg ikke starte pc'en op. Jeg kan ikke få den i fejlsikret tilstand. Alt er bare sort. Har I derude et godt råd?
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2018 - 13:55 #1
der må være en tast til "gendannelse" (der ligger en install på en skjult partition)

hvad med at prøve, F1, DEL, F10, F11 ?
hvad siger din brugervejledning (fra dengang den var ny) ?

prøv det de skriver her, ctrl+alt+del
https://www.techwalla.com/articles/how-to-boot-up-acer-aspire-in-safe-mode
Avatar billede poko1 Ekspert
04. juli 2018 - 14:09 #2
Ny procedure til Fejlsikker tilstand
Hvis du har Windows 10? Så har Microsoft lavet et gendannelses miljø!
Så prøv at starte din pc i fejlsikret tilstand. Sådan gør du det;
1. Start computeren.
2. Når du efter et par sekunder ser Windows-logoet, så holder du tænd/sluk-knappen inde til computeren slukker. Dette gentages tre gange.
3. Den fjerde gang computeren startes vil du komme til Windows Genoprettelsesmiljøet.
4. Efter computeren er startet og skærmen ”Vælg et element” dukker op, så vælger du Fejlfinding > Avancerede indstillinger >Startindstillinger > Genstart.
5. Når computeren genstartes vil du se en liste med muligheder. Vælg 4 eller F4 for at starte i Fejlsikret tilstand. Hvis du ønsker at benytte internettet, så vælg i stedet 5 eller F5 for at starte i Fejlsikret tilstand med netværk
Avatar billede poko1 Ekspert
04. juli 2018 - 14:42 #3
Muligheder du får hvis du bruger ovenstående!
https://ibb.co/eOHTNJ
https://ibb.co/mPW52J
https://ibb.co/g9Yw9y
Avatar billede Hilda Post Novice
04. juli 2018 - 15:03 #4
Tak for løsningsforslag. Da jeg kunne høre pc'en kørte men med sort skærm gjorde jeg flg.: holdt tænd/sluk knappen nede i længere tid, indtil den slukkede. Foretog alm. genstart, hvilket gik ok. Foretog så en systemgenoprettelse. Så nu er alt ved det gamle og jeg er glad og lettet.