Avatar billede akse0435 Seniormester
04. juli 2018 - 22:36 Der er 4 kommentarer

Virtuel maskine af Mac OS X 10.6 Snow Leopart

Hej på eksperten.

Jeg vil gerne lave en virtuel maskine af Mac OS X Snow Leopart på i VMWare på min Windows 7 computer, da jeg ikke kan nedkradere min mac, og jeg skal bruge Snow Leopart til at køre nogle gamle programmer.Hvordan kan jeg gøre dette?
Jeg har en Mac OS X Snow Leopart installationsdisc, og jeg har prøvet nogle forskellige vejledninger fra nettet, men det er ikke lykkedes mig endnu. Kan nogen anbefale en god vejledning, eller kan nogen fortælle, hvad jeg skal gøre?

På forhånd tak.
MVH: Aksel Christoffersen
Avatar billede akse0435 Seniormester
05. juli 2018 - 00:01 #2
Virker det også med VMWare Player?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
05. juli 2018 - 07:36 #3
Vær lige OBS på at den eneste version af 10.6, man kan virtualisere (jf. EULA'en), er serverversionen.

Så vidt jeg husker, lader VirtualBox dig også kun køre installationen fra er servermedie - ikke fra et desktop-OS.
Avatar billede akse0435 Seniormester
05. juli 2018 - 15:41 #4
Ok.