Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2018 - 17:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Starte pauseskærm manuelt.

Jeg hører ofte Podcast over nettet eller fra computeren.
Jeg har sat pauseskærmen til 10 minutter, men vil gerne kunne starte den manuelt, så jeg ikke skal sidde og se på den hvide skærm.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. juli 2018 - 17:58 #2
Prøv at se om det virker for dig :-)
Avatar billede poko1 Ekspert
05. juli 2018 - 18:15 #3
Hvis du kun vil afbryde skærmen og det er på din ASUS så er det Fn +F7
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2018 - 18:27 #4
#1 Ja det virker faktisk, selv om det var svært at finde i det mylder, som kom frem med scr.

#2 Det var en fejl, at jeg ikke skrev, at det var til 8.1. Ellers fint info.

Tak til jer begge. 😊
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2018 - 18:35 #5
Ps. jeg har lige fundet ud af, at man bare kan gå ind i "Søg" og skrive de første bogstaver på pauseskærmen (som man kan se under pauseskærm) og lave en genvej til skrivebordet. Men det havde jeg ikke tænkt på, hvis jeg ikke havde set den under scr.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. juli 2018 - 18:36 #6
Velbekomme.