Avatar billede AnneB Mester
09. juli 2018 - 09:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kan ikke logge på min notebook HP med Windows 10

Har været væk fra min notebook HP 14-am017no et stykke tid og nu akcepterer den ikke mit kodeord.

Har prøvet at genstarte og trykke på shift, den genstarter og jeg følger
anvisningerne.....med samme resultat. W vil ikke akceptere det gl kodeord
og jeg kan ikke nulstille det.
Hvad gør jeg....er ikke særlig kyndig i den slags problemer?
Avatar billede INK Ekspert
09. juli 2018 - 09:31 #1
Ved du om du logger på med en lokalkonto eller en Microsoft konto?

Men en Microsoft konto kan du på nettet nulstille dit password. Med en lokalkonto har du muligvis skrevet svar på 3 "hemmelige" spørgsmål.
Avatar billede AnneB Mester
09. juli 2018 - 09:48 #2
jeg har prøvet Microsofts anvisninger på nulstilling af kodeord 3 gange, men
det bliver heller ikke accepteret. Tror ikke jeg har en lokalkonto
Avatar billede AnneB Mester
09. juli 2018 - 15:17 #3
Har selv klaret det ved at søge på nettet om nulstilling, det tog tid men nu er det i orden
Avatar billede 220661 Ekspert
09. juli 2018 - 16:03 #4
Fik du nulstillet hvor du beholdt dine personlige filer, eller har du dem andet steds?
Avatar billede AnneB Mester
09. juli 2018 - 16:12 #5
Der lå kun nogle billeder på den. De er væk men jeg har dem et andet sted.
Det er ikke den jeg bruger mest....den HP 😉