Avatar billede barth Professor
09. juli 2018 - 17:02 Der er 4 kommentarer

Adope Photoshop CS2 med danske sprog

Jeg har Adobe Photoshop CS2, og vil meget gerne  have skiftet programmet til dansk.
Jeg har ledt på google, og der er en masse forslag, og videoklip der viser hvordan man kan ændre sproget til engelsk..
Men jeg har ikke en local (er det vist) mappe i min program mappe,
Så det er ikke lykkedes mig.
Er der nogen der kan hjælpe mig.
Avatar billede barth Professor
09. juli 2018 - 17:03 #1
Jeg har i øvrigt og prøvet at afinstallere det, og så installeret igen gennem Adobe Creative Cloud, og sikret mig at sproget her står til dansk.

Men det virkede heller ikke. Sproget er fortsat engelsk.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
09. juli 2018 - 17:19 #2
Hvis den er købt til engelsk kan den ikke bare skiftes til dansk - programmet er fra 2005 - og da var det sådan - beklager.
Mange gange er det også bedre at have den på engelsk, så kan man nemmere følge nogle af de mange hjælpesider der er på nettet.
Avatar billede mort1 Ekspert
09. juli 2018 - 17:29 #3
Ja - hold dig til engelsk, det er, efter min mening, på grænsen af det umulige med en engelsk tutorial og et dansk program, eller omvendt
Avatar billede prodic Mester
09. juli 2018 - 19:46 #4
Som @fotograf nævner så er CS2 meget gammelt. Hvis du kan anvende nyere versioner, så er dette fremgangsmåden:
https://helpx.adobe.com/dk/creative-cloud/help/change-install-language.html