Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2018 - 14:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Chrome laver kuk i proxy

Jeg har problemer med mit internet, fordi Chrome automatisk sætter flueben i brug proxy til lan. Når jeg fjerne de flueben, så kører det igen et stykke tid, indtil Chrome igen sætter flueben i. Kan jeg gøre noget ved det?
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2018 - 14:36 #1
har du fået malware ? rens med malwarebytes.org
ellers slet og opdater chrome
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2018 - 14:50 #2
Jeg har Malewarebytes kørende konstant sammen med Trend micro. Så ja, en nyinstallation kan nok blive nødvendig. Det har stået på mindst et par måneder nu.
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2018 - 15:26 #3
prøv lige at checke hvad trend micro gør
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2018 - 15:42 #4
Trend micro går på nettet med proxy, men Trend er ret ny, og jeg mener, at problemet opstod før install. af den. https://picee.dk/3849-proxy
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2018 - 15:44 #5
Ps. hvis jeg, i Trend micro,  fjerner markeringen i proxy, vil det så stadig gå på nettet?
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2018 - 14:54 #6
Nå jeg kommer vist ikke videre. Men jeg har geninstalleret Chrome, og så må jeg jo se hvordan det går. Tak for dit indlæg. 😊
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2018 - 14:35 #7
Det samme problem, med en ny Chrome. 😠 Det er bare en oplysning.