Avatar billede Allan Praktikant
13. juli 2018 - 11:54 Der er 3 kommentarer

PC til gaming og livestreaming.

Hej.

Jeg har et lunt øje på denne MSI fra Komplett, men har brug for Jeres hjælp! :-)

https://www.komplett.dk/product/1077958/gaming/gaming-pc/stationaer/msi-infinite-x?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner#

Er den pengene værd, eller er prisen "overkill" i forhold til specs?

Hvad vil jeg bruge den til?

Jeg vil bruge den til at spille alle spil i rimelig høj FPS, og jeg vil gerne kunne livestreame/broadcaste (call it what you want), uden at den crasher.

Kan I anbefale denne PC fra MSI? - Jeg har godt hørt, at det er billigere at købe delene separeret og samle en PC selv... det kan jeg dog ikke finde ud af, hvorfor jeg helst ønsker at købe en PC, der er færdigsamlet.

MVH

Allan.
Avatar billede puren Ekspert
14. juli 2018 - 17:17 #1
hey allan velkommen til E

Jeg havde ikke gjort det, du ved ikke noget om hvad det er for nogle stumper du får, hvis bare nupper grafikkortet alene så er der (på pricerunner) 34 modeller af GTX 1070TI kortet hvor af er det billigste kort koster 3721 og det dyreste kort koster 5573, så hvorfor en model fik du?? (nok den billigste)

det samme med alle de andre dele bundkort, ram, SSD, HDD og strømforsyning.

og så syntes jeg bare genralt at komplett er dyr... jeg havde kigget i hos proshop.dk eller computersalg.dk og 99,9% sikker på at køber du alle stumper så dem kan du sikkert lokke dem til at samle den for dig også hvis du ikke er så meget for det men øvelse gør mester så find en gammel spand så du har noget at prøve på og se en masse youtube
Avatar billede Allan Praktikant
15. juli 2018 - 11:58 #2
Hej Puren.

Tak for din besvarelse.

Her kan du se mere om specifikationerne i PC'en.

https://www.msi.com/Desktop/Infinite-X/Specification

Jeg ved ikke, om det vil give dig et bedre overblik over, hvilke specs  den indeholder.

MVH

Allan
Avatar billede f-arn Guru
15. juli 2018 - 19:37 #3
Det er ikke samme computer du linker til anden gang, men her kan du se hvad den første koster andre steder...

https://www.pricerunner.dk/pl/223-4588536/Stationaere-Computere/MSI-Infinite-X-8RG-203EU-Sammenlign-Priser

De burde begge kunne spille alle spil (jeg er ikke spiller) og de kan i hvert fald begge streame i høj kvalitet hvis dit net er hurtigt nok ;)