Avatar billede ZeBa Ekspert
15. juli 2018 - 04:11 Der er 19 kommentarer og
2 løsninger

PS CC: Hvor er malerbøtten?

Hvor er malerbøtten blevet af??
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
15. juli 2018 - 07:42 #1
I ældre versioner deler den plads med farveforløbsværktøjet, tastaturgenvej: G
Hold musetasten nede for at vælge mellem de to værktøjer.
Avatar billede 450025 Ekspert
15. juli 2018 - 09:48 #2
Du Finn du tar helt feil, en fortalte meg at Penslerne hadde tørket inn måtte på butikken og kjøpe nye, der kjøpte han en kakke øl sådan 6 liter vet du, sitter med en god Venn bak det røde uthuset sitt, påstod det var for varmt å Jobbe.
Humøret var på topp vist.
Arne
Avatar billede prodic Mester
15. juli 2018 - 12:03 #3
I PS CC er den samme sted som tidligere, som FinnRasmussen henviser til.
Shift+G skifter også mellem de 3 tools.
Avatar billede ZeBa Ekspert
15. juli 2018 - 12:45 #4
Ingen af delene virker. Jeg tror, jeg skal geninstallere PS, men hvordan pokker er det, man gør det?
Avatar billede ZeBa Ekspert
15. juli 2018 - 12:47 #5
Arne Mathiesen: Kan du ikke finde et andet sted til dine forsøg på at være morsom. Det er faktisk ret irriterende at logge ind - for bare at se sådan noget.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
15. juli 2018 - 17:27 #6
#3 Tak, prodic. Jeg kendte ikke muligheden med shift tasten.
Avatar billede poko1 Ekspert
16. juli 2018 - 10:05 #7
Malerbøtten????
https://ibb.co/ekoS6y
Avatar billede 450025 Ekspert
19. juli 2018 - 10:08 #8
https://www.wintools.info/index.php/classic-color-panel

Å her er flere malerbøtter, beklager humoren min vet at slik tåles ikke men overskriften inviterte til dette, Sorry.
Jeg driv så lite med maling ser du og for en amatør kan overskriften misforståes er svaret ok?
Avatar billede poko1 Ekspert
19. juli 2018 - 10:50 #9
Hej Arne det skal du såmænd ikke tage dig af! Jeg havde desværre overset at det var denne Spørger Han sender selv sjoferter ud til andre " prøv et gå hans tråde igennem" lol. Fortæller i de fleste tilfælde ikke selv om der var en løsning og hvilke? Men er god til at lægge svar til sig selv!
Efter hånden er der kun folk tilbage på eksperten der går på YouTube og lægger disse løsninger ind???
Eller den er opslidt køb en ny!
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!
Avatar billede 450025 Ekspert
19. juli 2018 - 13:33 #10
Hei Poko 1 Takk for flott oppdatering, jeg tolka nok feil her viste ikke om dette verktøy før nå, til deg må jeg si du er utrolig flink det er en Stor glede og bare og følge deg alle er vi på forskjellige nivå, bare Bilder dine er til stor hjelp iblant.

Om jeg får lov så en god helg til deg og dine, og godta feil gjør vi alle men er det ikke det vi lære av, jeg trives godt og vet at om jeg får en på trynet må man tåle det hei til neste post Poko 1.
Avatar billede prodic Mester
19. juli 2018 - 13:51 #11
"The Paint Bucket tool is grouped with the Gradient tool in the toolbar. If you can’t find the Paint Bucket tool, click and hold the Gradient tool to access it."
https://helpx.adobe.com/photoshop/using/filling-stroking-selections-layers-paths.html

Reinstallere:
https://helpx.adobe.com/dk/creative-cloud/help/download-install-Photoshop-cc.html
Du kan overveje at fjerne installationen først.
Avatar billede poko1 Ekspert
19. juli 2018 - 14:43 #12
Jeg skulle måske have gjort det mere tydeligt Jeg henter det altid denne vej.
https://ibb.co/mXLeRy
Avatar billede 450025 Ekspert
19. juli 2018 - 15:03 #13
Jeg syntes denne var tydelig nok Poko 1 bare pilene dine taler et tydelig språk fortsett med dette, dette klare ikke jeg det med pilene hadde nok hatt ønske om dette men det er vel din lille hemlighet, hei så lenge.
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. juli 2018 - 15:26 #14
Tak for det, prodic
Avatar billede poko1 Ekspert
19. juli 2018 - 15:50 #15
#13 Du skal ikke forvente andet Arne lol.
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. juli 2018 - 16:16 #16
Nu har jeg geninstalleret programmet 2 gange, og malerbøtten er stadig ikke tilgængelig :(
Avatar billede 450025 Ekspert
19. juli 2018 - 16:50 #17
Avatar billede prodic Mester
19. juli 2018 - 17:48 #18
@Zeba - Dit dokument er ikke tilfældigvis i Bitmap-mode? Paintbucket virker nemlig ikke i Bitmap.
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. juli 2018 - 21:20 #19
Ja, det ved jeg godt, me det er jpg's.
Man fremkalder da stadig bøtten ved at holde venstre museknap nede?
Avatar billede prodic Mester
19. juli 2018 - 22:02 #20
Korrekt. Hvis det er en alm. 8bit/RGB jpeg så bør du ikke have problemer.

Hvis du har valgt Gradient tool'et og holder venstre museknap nede, så vil du få mulighed for at vælge bøtten. Ikonet bør skifte til et bøtte-ikon når det er aktivt.

Hvis du kan genskabe fejlen med et nyt tomt dokument, så tyder det på en - meget underlig - Photoshop fejl. Hvis det kan genskabes så prøv at nulstille din Preferences file og se om det forandrer sig.

Hvis det kun er det ene dokument, så prøv at kopiere indholdet over i et nyt dokument.
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. juli 2018 - 01:04 #21
Det hjalp! Tusind tak for hjælpen!