Avatar billede Anna L Praktikant
30. juli 2018 - 16:12 Der er 2 kommentarer

Kan ikke flytte markøren

Tidlige åbnede jeg min Macbook air og fandt ud af at jeg ikke kan flytte markøren, den er frosset fast.. Det er dog ikke mit Trackpad der ikke virker, da jeg sagtens kan bruge de andre funktioner trackpad’en har (skifte skrive osv. m. flere fingre)

Er der noget der ved hvordan man løser det?
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2018 - 19:43 #1
har du nogle bundkort drivere ? geninstaller dem
du skal på en eller anden måde resette systemet.

måske bruge time machine ?
Avatar billede Anna L Praktikant
30. juli 2018 - 20:51 #2
Jeg prøvede at sætte en ekstern mus til min mac og så af en eller anden grund begyndte den at virke igen.

Hvis den driller igen, prøver jeg din løsning.

Tak for svar :)