Avatar billede bb69 Seniormester
01. august 2018 - 17:58 Der er 1 løsning

kan man gendanne slettede filer i google drev eller goole fotos

hej.

kan man gendanne filer fra google drev eller google fotos som er slettede og papirkurven er tømt.
Avatar billede INK Ekspert
01. august 2018 - 21:16 #1
Fotos der slettes i Google Fotos opbevares 60 dage i papirkurven. Hvis du også har tømt denne er svaret nok desværre nej.

Du kunne dog være heldig, at papirkurven ikke er tømt på én af dine enheder telefon, tablet eller en pc/Mac. Undgå at gå på nettet med denne enhed (sluk for wifi eller hiv kablet ud inden du starter appen). Hvis du er heldig, så kan du gendanne fra denne papirkurv inden du synkroniserer igen. Har dog ikke testet endnu.