Avatar billede jonasjust1 Juniormester
02. august 2018 - 22:48 Der er 4 kommentarer

Computer booter ikke windows

Hej, min hp bærbar booter ikke korrekt. Når computeren tændes kommer "loading symbolet" op som normalt vises ved opstart af windows. Efter noget tid bliver skærmen sort, men blæserne i computeren kører forsat. Computeren kan godt åbne bios :)

Hvad tænker i kan løse problemet?

Tak på forhånd :)
Avatar billede poko1 Ekspert
02. august 2018 - 22:56 #1
Hvor længe ar du ladet den stå inden du opgiver? Det kunne jo være en større Opdatering! Kan du Harddisk lampen lyse?
Har du et installations medie USB eller DVD.
Så prøv at køre en reparation under opstarten
Avatar billede poko1 Ekspert
02. august 2018 - 23:02 #2
Start fra USB / DVD kør en Reparation.
https://ibb.co/kzxbJz
Avatar billede poko1 Ekspert
03. august 2018 - 12:14 #3
Kom du videre ellers er der.
En anden mulighed, Som er Microsofts nye løsning som bruges i stedet for F8. fejlsikret start!
Forudsætning du kan se den animerede cirkel når den starter?
Tænd for Pc’en og så snart du ser den animerede cirkel, skal du slukke Pc’en ved at holde power inde til den slukker.

Dette gentager du 3 gange, eller indtil den skriver forbereder Reparation ETZ.
Nu skulle du få muligheden at kunne starte en reparation gå tilbage til tidligere eller vælge fejlsikret tilstand.
Det ser sådan ud!
https://ibb.co/bCKfDz

Din Reparation er A-D-G-J. Held og Lykke.
Avatar billede jonasjust1 Juniormester
03. august 2018 - 16:42 #4
Drog konklusionen at jeg var nød til at sende den til en teknikker idet, at jeg ikke kunne få adgang til noget på PC'en. Det formodes at det enten er Windows, som driller eller harddisken der er ved at dø.