Avatar billede per2edb Guru
04. august 2018 - 14:45 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Download fra WP af en App lagt i WP / WooCommerce

Hej
Jeg har fået oprettet WP med woocommerce hvor jeg skal have lavet
download af en App som ligger som zip i WP
Desværre ed er lavet så mange ændringer at ingen manualer er opdaterede mht hvordan det laves.

Jeg har fået enkelt vare vinget af under download og oprettet link - men hvad så? intet sker?

Den nyr 2018 udgave af wordpress manualen siger intet?

På nettet fandt jeg:
Setup and Configuration
Go to: WooCommerce > Settings >Products > Downloadable Products.
Select a File Download Method from the dropdown.Downloadable Product Options

Den sti har jeg ikke? Nb Products er oversat som vare i dag

Hvordan får jeg lavet en download af en enkelt vare????????
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
06. august 2018 - 04:35 #1
Kunne tænke mig, at du ikke har tilladt produkter som "downloadable" og, derfor ikke har stien ...
Avatar billede per2edb Guru
06. august 2018 - 08:21 #2
De er vinget af som downloadable

Problemet er jeg ikke kan se nogen link eller linkmulighed (knap)
man kan trykke på for at få downloded
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
06. august 2018 - 08:44 #3
Har du et link til siden, kan evt. sende den i PV
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
06. august 2018 - 08:46 #4
Download mulighed, får du først når betaling er godkendt! Dette skal også opsættes ...
Avatar billede per2edb Guru
06. august 2018 - 08:58 #5
Jamen der skal ikke betales - det er gratis
Avatar billede acore Ekspert
06. august 2018 - 10:13 #6
Hvis det er gratis, hvad skal du så med en shop? Så kan du da lægge et link hvorsomhelst
Avatar billede per2edb Guru
06. august 2018 - 12:56 #7
Jamen det downloader ikke
Avatar billede acore Ekspert
06. august 2018 - 13:35 #8
ikke forstået
Avatar billede per2edb Guru
06. august 2018 - 14:29 #9
Det er en zip fil der ligger i WP som kunden skal kunne downlode
(Her og nu gratis sener mod betaling)
Avatar billede acore Ekspert
06. august 2018 - 14:37 #10
Så du vil oprette produkter i en shop med en pris på 0 kr, som man skal kunne downloade uden at betale. Det kan muligvis lade sig gøre, men det er at bede om problemer. Det er ikke det en shop er beregnet til.

Og det er da meget lettere bare at lave et download-link indtil den dag, hvor det skal koste penge.
Avatar billede per2edb Guru
06. august 2018 - 14:48 #11
Er der nogen der kan komme med en teknisk løsning