Avatar billede plok Forsker
04. august 2018 - 20:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

OnePlus 6 - Kan man have to telefonbøger i den når der er dual SIM? (Firma/Privat)

Hej.

Jeg går og overvejer at købe en OnePlus 6 da jeg har to telefonnumre, et til min private og et til virksomhed. Det er lidt træls efterhånden at gå rundt med to telefoner heletiden!

Jeg ville høre om der er nogen af jer der har erfaring med at kunne lave to telefonbøger i denne? Det er med henblik på ikke at blande private og firma kontakter mere end højest nødvendig.

Håber I kan hjælpe mig, så jeg kan komme videre med mine overvejelser :D

God aften.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. august 2018 - 08:09 #1
Jeg kører 5'eren med 2 kort. Jeg bruger kun 1 adressebog, men det ser ud til at man kan køre kontrakter på mange konti af gangen, såvel som på telefon sim. Ellers kan man køre det som grupper.
Men I telefonbogen vises alle kontakter i en pærevælling. Her kan jeg ikke se man kan skelne, andet end ved at slå de kontakt kilder fra man ikke vil se.
Avatar billede plok Forsker
05. august 2018 - 09:58 #2
Okay. Hmm.

Er du ellers glad for din?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. august 2018 - 14:15 #3
Helt bestemt - jeg har intet at klage over. Det hedder sig at supporten halter lidt, men det kan jeg ikke tale med om, da jeg som regel kan klare den selv.