09. august 2018 - 11:45 Der er 3 kommentarer

kan ikke tænde

Hej
jeg har en sony
min søn har tabt telefonen på gulvet, men skriver den bare at det mangler batteri hele tiden, den laver en billede som om den er tom for batteri, nu har den ladet op et par timer den laver det billede endnu, og jeg kan ikke tænder den.
Det skal siges den har ladet op hele natten.
hvad kan jeg gøre??
Hilsen Pernille
Avatar billede puren Ekspert
09. august 2018 - 12:10 #1
Der er sikker kommet en fyskisk fejl inde i den..

så 3(4) muligheder

1. så er din mobil under 2 år og du stadig vil bevare din reklamations ret. skal du gå til din forhandler eller selv finde et godkendt sony værksted (repartion sker på din regning)

2. over 2 år find et værksted som du har tillid til og få dem til at lave den (repartion sker på din regning)

3. anmeld din skade til dit forsikrings selskab

4. køb en ny
Avatar billede Rune1983 Ekspert
09. august 2018 - 12:55 #2
Hvilken model er der tale om?
Avatar billede kasper77 Praktikant
21. august 2018 - 08:36 #3
Hej Pernille

Du kan eventuelt gå på http://handyhand.dk/hh/hjaelp-til-mobil-pc-tv
Her kan du finde en hjælpere i det område du bor i, som kan hjælpe dig.

Mvh Kasper