Avatar billede Sune T. Hansen Juniormester
09. august 2018 - 17:57 Der er 1 kommentar

Samsung Galaxy Note 9 - den frister sgu

Hej,
Jeg har altid været trofast iPhone-bruger og skal til at skifte min telefon ud, og overvejer faktisk at skifte, måske til en Samsung denne gang.

Jeg håber der er nogle Samsung-brugere derude der kan hjælpe mig lidt. Jeg kig på denne Samsung Galaxy Note 9 som er den nyeste af deres modeller. Galaxy Note 9 skulle efter sigende være meget anderledes fra den forgænger Galaxy Note 8 – men hvordan er den anderledes i reel brug ifht. de andre modeller?

Som jeg forstår det, er nogle af de ting der adskiller den nye Samsung Galaxy Note 9 fra de andre modeller, er bl.a. at man kan skrive direkte på skærmen uden at åbne telefonen, testvindende dobbeltkamera og Dual Aperture, samt 53% hurtigere processor end Galaxy Note 8. Derudover har jeg læst mig frem til, at batterikapaciteten i den nye Note 9 model er øget med 21% og har hele 4000 mAh. Der er meget der taler for at jeg skal vælge en Samsung denne gang, men som habil iPhone-bruger er jeg som udgangspunkt lidt kritisk.

Jeg overvejer den stærkt – og i så fald, skulle man så vælge en Samsung Galaxy Note 9 med 125 GB eller 256 GB prisforskellen taget i betragtning?
Avatar billede Mikkel Mester
26. august 2018 - 21:09 #1
Har du købt?