Avatar billede Jan Petersen Novice
11. august 2018 - 15:28 Der er 6 kommentarer

sletning af gmail på låne pc

Har købt en ny pc ( lenonvo ) har oprettet mine gamle  Gmails.

Inden dette købfik jeg en låne pc fra ældresagen lagde mine g mail konti ind.nu skal jeg aflevere den lånte , men vil slette mine konti , således at den nye låner ikke kan læse / bruge mine g mail. hvorledes fjerner jeg mine konto  fra låne pc en  uden at slette mine g mail konti
Avatar billede INK Ekspert
11. august 2018 - 15:39 #1
Har du anvendt et mailprogram på den lånte pc? Eller blot læst dine g-mails i en browser (Internet Explorer, Google Chrome eller ..).

Hvis det er i en browser, skal du slette al historik i browseren.

Hvis det er et mailprogram (Mail i Windows10, Thunderbird eller Outlook), så skal du blot slette kontoen på maskinen.
Avatar billede claes57 Ekspert
11. august 2018 - 17:25 #2
vedr browser <Ctrl><Shift><Del> (det er en standard i alle) åbner vindue med mulighed for at rydde browserdata. Marker alle felter, og slet.

OBS ved Internet Explorer - den øverste er 'Bevar data...' der skal hak fjernes!
Avatar billede Jan Petersen Novice
11. august 2018 - 17:34 #3
`hej ink
det er i browseren og har slettet det og tak hjælpen
Avatar billede 220661 Ekspert
11. august 2018 - 22:49 #4
Har du indtastet og gemt kodeord, så husk at slet disse også.
Gælder for alle koder du har brugt.
Avatar billede Mary Mason Novice
09. november 2022 - 01:29 #5
Sky Wealth lånefirma, vi giver lån til en rente på 0f 3%.

God dag sir/mor.

Vi er en privat virksomhed, og vi tilbyder lån til lave renter for at bestemme størrelsen af lånet er mellem 100 millioner lån hensættelser på 1.000 Euro lån til forretningsudvikling: kant / virksomhed ekspansion konkurrenceevne.

Vi tilbyder mange forskellige lån

*Personlige lån (sikrede og usikrede)
* Erhvervslån (sikrede og usikrede)
* Konsolideringslån

Ingen forudgående gebyrer

Vi takker, fordi du tog dig tid til at læse denne annonce.
For mere information og forespørgsler, send en e-mail til os i dag
skywealthloanfirm@gmail.com

Du kan også nå os via vores Whatsapp-forretningslinje: +1(646)4440366

Du kan også kontakte os via virksomhedens hjemmeside: http://skywealthloanfirm.wixsite.com/webworld

Fru Mary Mason.
Avatar billede Mary Mason Novice
25. november 2022 - 03:09 #6
Sky Wealth lånefirma, vi gir ut lån til en rente på 0f 3%.

God dag sir / mamma.

Vi er et privat selskap, og vi tilbyr lån til lave renter for å bestemme beløpet på lånet er mellom 100 millioner låneavsetninger på 1000 Euro lån for forretningsutvikling: kant / virksomhet ekspansjon konkurranseevne.

Kontakt e-post: skywealthloanfirm@gmail.com

Vi tilbyr en rekke ulike lån

* Personlige lån (sikret og usikret)
* Bedriftslån (sikret og usikret)
* Konsolideringslån

Ingen forhåndsgebyrer

Vi takker for at du tok deg tid til å lese denne annonsen.
For mer informasjon og forespørsler, send e-post til oss i dag
skywealthloanfirm@gmail.com

Du kan også nå oss via vår Whatsapp-virksomhetslinje: +1(646)4440366

Du kan også kontakte oss via selskapets hjemmeside: http://skywealthloanfirm.wixsite.com/webworld

Mrs Mary Mason.