Avatar billede bb69 Seniormester
13. august 2018 - 07:57 Der er 5 kommentarer

hvordan rooter jeg oneplus 3T

Hvordan rooter jeg oneplus 3T
Android 8.0.0
Avatar billede bb69 Seniormester
13. august 2018 - 09:03 #2
Ja, men der kommer sindsygt mange ting op.
Er i tvivl hvilken metode jeg skal bruge, så ville høre om der var nogen herinde der havde erfaring med det.
Avatar billede puren Ekspert
13. august 2018 - 13:24 #3
jeg kender ikke til oneplus 3t har leget og rooted android i mange år

søg spørg inde på https://forum.xda-developers.com/oneplus-3t
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
07. september 2018 - 18:37 #4
Hvis du bliver forvirret af at der kommer mange søgeresultater op på "root oneplus 3t" så bør du nok bare gå udenom. Dog vil jeg nævne at xda er stedet at hænge ud.
Avatar billede bb69 Seniormester
15. april 2020 - 07:51 #5
der er siden jeg oprettede spørgsmålet sket en del, kan ikke huske hvad jeg prøvede eller om det virkede, så lidt svært at vælge om i havde en løsning på dette