Avatar billede fileto Seniormester
14. august 2018 - 14:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Netværkskommandoer

Hej
Jeg er ny i netværk og har følgende spørgsmål.
Kan man altid regne med at en netværkskommando fungerer på samme måde hvad enten man udføre den på en klient eller server?
Feks.
På min client giver ipconfig mig oplysninger om min clients ipadresse.
Når jeg udføre kommandoen på en server forventer jeg at få en oversigt af ipadresser der findes på det pågældende netværk. Er det korrekt forstået.
Eller er der en anden kommando som på serveren kan give mig en oversigt over hvad der er tilsluttet mit netværk?
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2018 - 15:07 #1
prøv commandoen netstat, den viser forbindelser
Avatar billede fileto Seniormester
14. august 2018 - 16:02 #2
Tak for hjælpen sidwave.
Avatar billede Eddie yadav Novice
29. april 2019 - 08:27 #3
Hey thanks for this impressive article, I have an useful article you just from our website http://documentswindows10.com get the process to find saved documents in windows 10 pc in easiest way