Avatar billede SineJ Novice
14. august 2018 - 17:04 Der er 3 kommentarer

Gode forslag til design af hjemmeside SEO inkorporeret osv

Hej alle på Ekspertern herinde på Computerworld,
Står pt. med hænderne godt beskæftiget i at optimere hjemmesiden https://xn--lnespecialisten-hlb.dk/list (obs, opmærksom på jeg linker til underside da forsiden handler om emailtilmeldelse og ikke noget jeg arbejder med pt) Det er et af mindste første større jobs på hjemmesideoptimering og design, og skal i denne proces også inkorperere vigtige SEO elementer i mit design.

Desuden er det vigtigt at kunne beholde besøgende på sitet og foretage kliks, derfor skal den også fremstå tiltrækkende on-site, både på mobilen og computeren. Jeg er derfor interesseret i at høre om nogle kendte (og mindre kendte) SEO-elementer jeg bør holde øje med når jeg går igang med mit arbejde. Som i kan se er hjemmesidens indhold stadig lidt tyndt. Smid gerne det vigtigste jeg skal huske på i en kommentar, eller hvordan det nu helt præcist fungerer med spørgsmål herinde. (ny med profil)

Tak!
Mvh Sine
Avatar billede claes57 Ekspert
14. august 2018 - 20:07 #1
start med at lave siden brugervenlig - en fælles overskrift med
Firma, Min. alder, Løbetid, maks Beløb, ÅOP, Vores vurdering
De enkelte skal være klikbare, så siden sorterer lånemuligheder efter fx løbetid (og brug for alt i verden samme enhed hele vejen ned)
Hvis et firma har lån op til 10000kr til en rente, og derefter en anden, så giv den to linjer
klaphat maks 10000kr 250%
klaphat maks 50000kr 400%
Du holder på folk ved at give dem brugbare data - ikke ved at svine dem til med reklamer.
Avatar billede nopsen Ekspert
14. august 2018 - 20:32 #2
at forsøge at lokke desperate mennesker til at optage 3 eller flere lån for at få pengene hurtigt ind på kontoen, og med ÅOP på over 700% er direkte usmageligt og burde forbydes!
Avatar billede nopsen Ekspert
17. august 2018 - 22:34 #3
spørgsmålet er også om "Sine" overhovedet ønsker hjælp, eller bare vil generere trafik på siden.....