Avatar billede bdf Mester
15. august 2018 - 07:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Slingbox 350 med WD HD TV, alternativ modtager?

Hejsa Eksperter :-)

Jeg har en Slingbox 350 stående herhjemme, hvor jeg streamer alle mine tv kanaler til mit sommerhus. I sommerhuset har jeg en ældre WD HD TV boks med indbygget Slingplayer app.
WD HD TV er jo efterhånden en ældre sag, har tænkt på hvad jeg har af muligheder når lortet engang går i stykker? Problemet ligger i at jeg gerne vil ha en boks med en "normal" tv-fjernbetjening med tal osv.

Synes jeg har Googlet en del uden at blive klogere, er der en på forum som har en ide til en alternativ boks som kan det samme? hvor man IKKE skal "caste" kanalerne fra sin smartphone :-)

M.v.h.
Avatar billede puren Ekspert
15. august 2018 - 12:09 #1
enten finde en ny WD box eller bruge en chromecast
Avatar billede bdf Mester
15. august 2018 - 18:26 #2
Lukket...
Avatar billede puren Ekspert
15. august 2018 - 18:37 #3
Hvad blev løsningen? Så den næste der ser dette kan drage nytte af det