Avatar billede storgaard Juniormester
15. august 2018 - 10:26 Der er 4 kommentarer

Rygter om den nye 2018 iPhone

Jeg prøver at skabe et overblik over rygter og viden om den kommende iPhone, som bliver offentliggjort på Apples Keynote her om en måneds tid. Formodentlig den 11. eller 12. september.

Har du nogle ideer eller insights så del dem endelig nedenfor. Der er masser af rygter om større skærm til en ny X plus'er og andre mener at der kommer en ny og billigere model. Hvad mener du?

Du kan se work-in-progress her: www.netkablet.dk/iphone-2018/
Avatar billede puren Ekspert
15. august 2018 - 11:53 #1
tro du har mere held på macrumors.com
Avatar billede storgaard Juniormester
15. august 2018 - 13:01 #2
De har også en fin artikel om det ja, men der plejer nu også at være en del kloge hoveder herinde ;)
Avatar billede Kyustr Novice
15. august 2018 - 13:45 #3
Tror ikke at de vil lave store forskelle på de nye som de heller ikke har gennem årene, måske små ændringer eller et lidt nyere design.
Avatar billede storgaard Juniormester
20. august 2018 - 12:14 #4
Det kan meget vel være, en synes alligevel Xeren var et bold move både pga. pris og fjernelse af home knappen fx. og deres dual-kamera var også lækkert (dog ikke super innovativt, andre har jo lavet det før). Er dog spændt på om der kunne komme et 3 kamera til ekstra dybde og fotos i mørke.