Avatar billede Ami Praktikant
15. august 2018 - 21:25 Der er 3 kommentarer

Fortnite!!! Hvorfor er mine venner forsvundet fra min profil??

Hej

Lige pludselig en dag da jeg tænder min ps4 og skal spille fortnite , er alle mine venner forsvundet fra min profil.
Der står navnene på mine venner er blokeret,
Har forsøgt at sku slette blokeringen
Hvis jeg forsøger at invitere personen igen , står der han  er blokeret .
Det dukker denne tekst op:

THIS is uden for private matches , tournaments, or other custom games.
Custom matchmaking key

Har det noget med det at gøre ?
Tak på forhånd
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2018 - 22:26 #1
nogle gange er ps4 netværket nede, og nogle gange har det fejl.
du har jo ikke ændret noget, så derfor er det nok netværket som laver fejl.
Avatar billede Nana Bork Praktikant
17. september 2018 - 17:01 #2
jeg kan heller ikke unblokere en men spiller på cp
Avatar billede themacuser Praktikant
05. februar 2019 - 17:45 #3
hej det samme gælder min søns profil?????