Avatar billede xWeezor Juniormester
19. august 2018 - 15:54 Der er 1 løsning

Software til at afspille lyd i flere højtalere samtidigt.

Hej. Jeg leder efter noget software der kan tage lyden fra et program, og derefter sende den ud til 2 forskellige lydudgange. Idéen var at jeg kunne få programmet til at sende lyden til mine høretelefoner, og til en ekstern subwoofer. Der er noget med at man kan gøre det uden ekstra software på windows, men jeg mener at der er en del forsinkelse på den måde. Jeg håber at der er nogen som har en god løsning på dette spørgsmål.

På forhånd tak:)
Avatar billede xWeezor Juniormester
13. september 2018 - 08:43 #1
Løsningen har været at bruge dette program: http://www.fox-magic.com/vac.php