Avatar billede frankb Novice
24. august 2018 - 16:26 Der er 9 kommentarer

Spærret for idsættelse billeder i gmail

Jeg kan ikke mere indsætte et billede i en Gmail, jeg kan vedhæfte men ikke indsætte
Avatar billede mort1 Ekspert
24. august 2018 - 17:02 #1
Her du ikke disse muligheder i bunden af vinduet, når du opretter en ny meddelelse - Vedhæft Filer, Indsæt Filer ved hjælp af Drev eller Indsæt billede ?
https://ibb.co/kre3dU
Avatar billede mort1 Ekspert
24. august 2018 - 17:25 #2
Jeg måtte jo lige prøve, men det gik heller ikke for mig, før jeg kom i tanke om, at man, når man har valgt billedet, skal huske at markere, at billedet skal indlejres :-)
https://ibb.co/b9rGyU
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2018 - 18:19 #3
@mort1
Er det kun i W10 der er den mulighed? Den dukker ikke op i W8.1
https://picee.dk/4484-gmail-indlejring
Tryk venligst på billedet for at det hele kommer med.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2018 - 18:26 #4
Jeg modtog min mail, og billedet kom minsandten med alligevel :-)
Avatar billede mort1 Ekspert
24. august 2018 - 18:33 #5
Tror faktisk ikke at denne funktion er bundet til specifikke Windows versioner, er den  der ikke bare, når man vil lægge billeder ind i sine G-mails
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2018 - 18:52 #6
Jeg kan se, at når billedet uploader står der noget med indlejring, med det går så hurtigt at jeg hverken kan læse det eller tage stilling til det.
Men det er fint at få at vide, at det kan lade sig gøre, og at man ikke er nødt til at bruge vedhæftet fil. :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
25. august 2018 - 02:58 #7
Hei Dere.
Mulig jeg misforstår overskriften totalt det beklager jeg i så fall Sorry.
Det jeg savner er å kunne skrive ved siden av bilde det går ikke, derfor slapper jeg helt av bruker min Favoritt Word, der har jeg full kontroll.
Og da mener jeg at det blir som vedlegg (vedhæfte) på min mail. Og på mailen blir det bare et kort opplegg. (+ se vedlegget mitt)
Har jeg misforstått spørsmålet helt så skyt meg da, kanskje språk problem for meg det må bli mitt svar.

https://ibb.co/jSmnq9
Arne
Avatar billede frankb Novice
25. august 2018 - 13:20 #8
Meldingen fra systemet er:

Den  valgte fil (navn.JPG) kan ikke uploades.

jeg har fundet ud af at på min anden Pc kan jeg stadig indsætte billedet, men kan ikke se forskellen på de 2.
Avatar billede 450025 Ekspert
25. august 2018 - 14:30 #9
Jeg vet ikke om dette forteller deg noe, jeg kan både uploades og sett inn i henholdsvis Epost og Word og verdien er den samme begge steder 445 PNG og 96.8 KB JPG på et bilde jeg har, annet svar kan jeg ikke gi eller fortelle hvorfor du ikke kan uploades dit JPG