Avatar billede haki Mester
28. august 2018 - 09:40 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Min PC (Windows 10) starter alene

Hej

Min PC (Windows 10) virker ikke ordentligt.
Nogle gange tændes af sig selv, så snart strøm kabel bliver sæt ind i stik kontakt.
Og så en anden gang har jeg oplevet, at jeg skulle trykke flere gange på TÆND KNAPPE for at få min PC tændt.

I hvert fald er det irriterende.

Mvh
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2018 - 10:46 #1
kablet fra tænd-knappen, sidder måske løst ?
er den stationær ?  åbn den, afmonter kablet, og sæt det på igen.
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2018 - 11:52 #2
ind i Bios har du nok sat den til at "fortsat som før strømmen forsvandt" når strøm bliver sat til den - du kan måske ændre den til at være slukket

og så som sidwave skriver
Avatar billede haki Mester
29. august 2018 - 23:11 #3
Det er stationær PC. Tak for Jeres svar. Jeg skal nok prøve det i morgen, og så skal jeg skrive, hvad der sker. Mvh