Avatar billede Hr_Andersen_11 Juniormester
28. august 2018 - 11:44 Der er 2 kommentarer

CKfinder fejler

Hej med jer,

Uanset hvad jeg gør får jeg samme fejl i CKfinderen, selv i deres eget testeksempel, også nå jeg kører den på et webhotel.

Det fungere fint at sætte den ind, men når jeg klikker gennemse server, så åbner den fil-vinduet og denne fejlmeddelelse dukker op:

Det var ikke muligt at hente den korrekte XML kode fra serveren.
Serveren returenede følgende output:
Der opstod en Microsoft VBScript-kompileringsfejl fejl '800a0411'
Navnet er omdefineret
/core/connector/asp/core/config.asp, linje 18
Const CKFINDER_CONNECTOR_DEFAULT_USER_FILES_PATH = "/userfiles/"
------^
Jeg har IKKE defineret disse konstanter andre steder.

Nogen der har prøvet dette og ved hvordan man fikser det?
Avatar billede claes57 Ekspert
28. august 2018 - 11:55 #1
se fx https://stackoverflow.com/questions/19952455/vbscript-error-name-redefined
kan være, at du får hentet filen ind to gange, og anden gang kender den allerede konstanten.
Avatar billede Hr_Andersen_11 Juniormester
29. august 2018 - 09:15 #2
Ikke hvad jeg kan se, der er kun et eneste sted include-filen er sat.

Et eller andet sted tror jeg heller ikke folkene bag CKEditoren vil lave sådan en fejl, så jeg undrer mig virkelig over hvad der er galt.