Avatar billede Mads Skov Novice
29. august 2018 - 15:16 Der er 5 kommentarer

Phillips tv til skytronic forstærker

Jeg har prøvet at tilkoble mit tv med min forstærker via et phono kabel, men kan ikke rigtig få det til at fungere. Nogle som har gode ideer
Avatar billede mort1 Ekspert
29. august 2018 - 15:40 #1
Mads Skov - Har du ikke allerede en tråd om emnet kørende i denne gruppe - Jeg tror næppe (desværre) at vi bliver klogere af, at der er to åbne tråde om det samme emne
Avatar billede 220661 Ekspert
29. august 2018 - 15:56 #2
Jeg er enig. Har lige skrevet i den oprindelige tråd du ikke har meldt tilbage til før i dag.
Avatar billede store-morten Ekspert
29. august 2018 - 19:55 #3
Tvét har ikke phono lyd udgang.
Avatar billede store-morten Ekspert
29. august 2018 - 20:05 #4
I følge brugsanvisningen på engelsk:

Use an HDMI cable to connect a Home Theatre System (HTS)
to the TV. You can connect a Philips Soundbar or an HTS with a
built-in disc player.
Alternatively, you can use a SCART cable if the device has no
HDMI connection.

Et meget billigt eksempel:
https://www.av-cables.dk/scart-adapter/scart-adapter-18.html
12,00 DKK
Avatar billede store-morten Ekspert
29. august 2018 - 20:20 #5
Eller en dyr løsning:

Konverter et HDMI ARC signal fra et TV til et analogt stereo output med denne Lindy konverter.

https://www.av-connection.dk/?PGr=7651

649,00 DKK