Avatar billede plok Forsker
30. august 2018 - 10:37 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Wordpress "Call me back" plugin - Hvilket?

Hej.

Jeg søger et plugin til WP så jeg kan lave en kontaktformular hvor mine kunder skal kunne skrive deres navn og telefonnummer, og blive ringet op.

Når de trykker på "Bliv ringet op" skal jeg kunne få en mail med deres oplysninger, så jeg kan kontakte dem på det oplyste Tlf. nr.

Lige nu benytter jeg Contact Form 7 til Email, men kan se at den muligvis også kan indstilles til Tlf nr. men hvordan?

Håber der er nogen af jer som kan hjælpe mig med at finde et ordenlig plugin som virker. Gerne både til Email og Tlf. Så det bliver ens på siden.

Se evt. billede af min nuværende opsætning af kontaktformularens udseene.
https://imgur.com/a/OonGHNy

God dag :)
Avatar billede plok Forsker
30. august 2018 - 10:37 #1
Prøver lige med et nyt link: https://imgur.com/a/OonGHNy
Avatar billede ejvindh Ekspert
30. august 2018 - 11:05 #2
Ja, du kan bruge Contact Form 7 til dette. Hvis du allerede bruger den til emails, så kan du bare gå ind og redigere den kontakt-skabelon, som du bruger, og som du kan se på dette billede:
http://uploads.ejvindh.net/k.png
... så er der også en knap, hvor man kan oprette et telefonfelt.
Avatar billede plok Forsker
30. august 2018 - 13:07 #3
Jo men jeg synes ikke at kunne få det til at fungere? Det kommer til at se sådan ud i min mail når jeg modtager den:

Du har en kunde som gerne vil kontaktes!

[text* text-329 "Dit navn"]

[tel* tel-938 placeholder "Telefon nummer"]
Avatar billede ejvindh Ekspert
30. august 2018 - 14:06 #4
Det er fordi, du skal huske (på det billede jeg vedhæftede sidst) også at gå ind under fanebladet "Email", og indstille, hvordan den fremsendte email skal se ud, og hvad den skal indeholde.
Avatar billede plok Forsker
30. august 2018 - 14:33 #5
åhh okay. Prøver lige :D

Tak indtil videre - Vender lige tilbage :)
Avatar billede plok Forsker
30. august 2018 - 14:52 #6
Så fik jeg det til at virke.

Skal se sådan ud: https://imgur.com/a/7me6ch2

Mange tak for hjælpen :D

Rigtig god dag!
Avatar billede ejvindh Ekspert
30. august 2018 - 15:10 #7
Velbekomme, og dejligt du fik det til at virke.