Avatar billede Calle5463 Forsker
01. september 2018 - 14:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gemme chat-samtale

Hvordan (kan) man gemme en chat-samtale der er ført i Facebook, så jeg er sikker på, at have den hvis situationen eskalerer?

Har brug for, at gemme en samtale sandsynligvis i lang tid, da indholdet og tidspunkter for indlæg kan blive afgørende.

Der er ikke tale om noget kriminelt.
01. september 2018 - 15:18 #1
du kan ikke gemme en samtale men du kan gemme kopier det over i Notesblok WordPad eller Word😀
Avatar billede Jhja Seniormester
01. september 2018 - 15:40 #2
Tag screenshot.
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2018 - 15:42 #3
Du kan arkivere samtalerne eller foretage skærmdump både fra dit pc og smartphone.
- Prøv det løs, så finder du ud af meget.
Avatar billede Mikael Ekspert
01. september 2018 - 17:13 #4
Det er kun dig ( Og evt. facebook ) som kan slette en pb/chat samtale.. Selvom modparten evt. sletter fra sin face, så slettes samtalen ikke "på din side/face" ;)
Avatar billede Mikael Ekspert
01. september 2018 - 17:18 #5
Til #4.. Jeg er så ikke sikker på hvad der sker med samtalen, HVIS enten du eller modparten "blacklister" dig/eller du blacklister den anden.. Det har jeg ikke testes ;)
Avatar billede perwolf Forsker
02. september 2018 - 19:00 #6
I Fb brug dette link: https://www.facebook.com/settings?tab=your_facebook_information
Under punktet Download your information vælges View.
I næste skærmbillede vælger du, at du vil downloade meddelelser.