Avatar billede Martin Praktikant
04. september 2018 - 23:08 Der er 2 kommentarer

Feedback til hjemmeside

Hej jeg har oprettet et ny hjemmeside: https://a-kassefinderen.dk/

Det er et sammenlignings site for a-kasser i Danmark, og jeg kunne godt tænke mig noget Feedback: det kan være alt lige fra indholdet på siden til dens design.

Tak på forhånd

Mvh. Martin
Avatar billede pukhoj Mester
05. september 2018 - 15:37 #1
Jeg synes siden er nem og overskuelig. Men jeg savner ALLE A-kasser er derinde... det synes jeg er underligt.

Samtidig er der noget fejl i prisen for Magisterne, da der står den er ens for A-kasse og fagforening.

Og så ville jeg gerne have prisen både før og efter fradrag samt se hvor stor besparelsen er fra dyrest til billigst
Avatar billede Anders KJ Praktikant
20. oktober 2018 - 17:41 #2
Der kan evt. arbejdes videre med:

- Tilføj "Om-os" side.
- Optimering af forsiden ift. lige linjer.
- Få en menu-struktur med de forskellige undersider.

Mvh Anders
https://tripbuddy.dk/