Avatar billede bas Forsker
05. september 2018 - 16:45 Der er 8 kommentarer

Smartphone med ac WiFi?

Hej,
Jeg har overvejet at købe en Huawei P10 - bl.a fordi den undersøtter ac WiFi
https://www.computerworld.dk/art/231808/saadan-ac-standard-tredobler-hastigheden-i-dit-traadloese-netvaerk

Jeg er i forvejen kunde hos Telenor, og er egentligt godt tilfreds med det.
Derfor vil jeg gerne købe min nye smartphone hos dem.
Det ser dog ud til, at de ikke længere sælger Huawei P10.
Hvilken telefon kan jeg kigge på som alternativ, når jeg gerne vil have Android og understøttelse af ac WiFi - og gerne i nogenlunde kvalitet/prisklasse?
Det skal ikke nødvendigvis være Huawei.

På forhånd tak.
Avatar billede bas Forsker
05. september 2018 - 17:05 #1
Jeg kom lige i tanke om, at OnePlus 6 måske kunne være et godt bud.
Avatar billede mort1 Ekspert
05. september 2018 - 18:32 #2
Jeg synes, at der er stor forskel på at tænke i Huawei P10 og i OnePlus 6, men sidstnævnte er en fin telefon, kan den købes hos Telenor ? Jeg troede faktisk at 3 "sad på den"
Avatar billede puren Ekspert
05. september 2018 - 20:01 #3
Hvad skal du hente via wifi siden du har brug for så hurtigt forbindelse?
Avatar billede bas Forsker
05. september 2018 - 20:14 #4
Ja, OnePlus 6 kan købes hos Telenor:
https://www.telenor.dk/shop/mobiler/oneplus/

Jeg har nok ikke brug for ac WiFi, men kan nok også gøre det. :-)
Det var bare for at være lidt på forkant når nu min router understøtter ac.
Måske kan jeg bare vælge f.eks. en Huawei telefonerne hos Telenor - Så
er det bare lige hvilken. Den må gerne have lidt overskud.
Avatar billede bas Forsker
05. september 2018 - 20:20 #5
* mindre kan nok også gøre det. :-)
Avatar billede bas Forsker
05. september 2018 - 20:58 #6
Jeg tænker, at jeg vil kigge på Samsung- og Huawei-modeller i mellem-prisklassen hos Telenor.
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2018 - 17:11 #7
Vil nok vælge i mellem Huawei P20 Pro og OnePlus 6, for mig er det klart Huawei P20 Pro, havde de ikke Huawei P20 Pro, så er OnePlus 6 valgt med det samme 👍
Avatar billede bas Forsker
10. september 2018 - 16:45 #8
Hej,
Tak for jeres kommentarer. Telenor havde et godt tilbud på Huawei Mate 10 Lite, så jeg endte med at købe sådan en.
Jeg er med på, at den ikke understøtter ac WiFI og nok heller ikke er så kraftig som de andre telefoner jeg har henvist til.
Men jeg må se, om den ikke fint dækker mine behov. :-)