Avatar billede hclisbedsted Seniormester
06. september 2018 - 18:46 Der er 2 kommentarer

oprette outlook

jeg har købt en brugt stationær pc, der er Windows 10 samt Office 2007, men ikke office Outlook som jeg har på min gamle pc. Kan jeg flytte et sådant program fra den ene PC til den anden ?--m.v.h.--H:C:
Avatar billede claes57 Ekspert
06. september 2018 - 18:52 #1
nej - du skal installere programmet. Men du kan bagefter overflytte .pst-filen med data.
Avatar billede mort1 Ekspert
06. september 2018 - 19:57 #2
Prøv at gå ind på EBay, og se, hvor lidt en "brugt" Microsoft Office pakke koster - Husk at vælge en Pro eller Plus pakke, hvor Outlook også er med - og så får du samtidig opdateret din Office pakke f.eks. til Office 2016