Avatar billede Bonk Praktikant
07. september 2018 - 14:17 Der er 5 kommentarer

Gaming PC

Hej!

Jeg har ledt i lang tid efter en god gaming stationær men har ikke fundet nogle gode

Jeg har fundet tre der ser gode ud. Kan i skrive hvilken er bedst (Går efter den bedste processor)

MVH MH
Avatar billede puren Ekspert
07. september 2018 - 15:22 #1
Cpu er ikke super vigtig, det er mere grafikkortet der er vigtigt så hvor stor er pengepungen?

Toppen af proppen er pt RTX 2080 men det koster så også Ca 10.500 kr
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
07. september 2018 - 15:26 #2
Det eneste der er vigtigt mht. cpu er at den har mere end 4 kerner. Ellers som nævnt ovenover er det gpu der er vigtigst.
Avatar billede mort1 Ekspert
07. september 2018 - 18:03 #3
Måske en ide, at du fortalte hvilke tre det er du har fundet ……...
Selv ville jeg nok kigge ind på MM Visions hjemmeside - MM Vision er, efter min opfattelse,  specialister i stationære maskiner til gaming
Avatar billede eurositi Ekspert
07. september 2018 - 23:44 #4
Før du afslører, hvad dit budget og teknologiske ambitionsniveau er, er det lidt svært at komme med gode forslag. Er det 7000, 12000 eller 17000? Vil du kunne spille alt i højeste opløsning med over 75 fps?

Butikkerne, som specialiserer sig i gaming-stationære er - ud over MM-Vision - bl.a. Topdata og SharkGaming. Topdata har jeg selv købt gaming-PC hos to gange uden problemer overhovedet.
Avatar billede ecaspar Mester
10. september 2018 - 15:53 #5
Det kræver absolut at du angiver dit budget.

Det er ikke kun grafikkortet - sorry guys...    :-)
Eks er CS:GO uden tvivl cpu tungt  - samme framerate med et GTX750 ti og et tilsvarende 970 men med samme processor (i5 7600k - framerate 300 konstant)