11. september 2018 - 16:39 Der er 5 kommentarer

Hvor meget er pcen værd?

Hej alle sammen, jeg har denne pc som jeg ikke bruger mere og har tænkt mig at sælge den men hvad ville være en fair pris på pcen?
Har tænkt mig at sælge den som en "Fortnite" pc da den ikke er super kraftig men kan køre spillet på medium/high.

Kabinet: Inter-Tech IT-5905
Harddisk
HDD: 500 Gb
SSD: 120 Gb Kingston
Processor: i5 3570K
Grafikkort: Club 3D Radeon HD 6950 - 2GB
Ram 8 Gb
Tak på forhånd
Avatar billede CRKrogh Ekspert
11. september 2018 - 17:36 #1
Well, spørgsmålet kommer næsten en gang hver 14. dag, så der er allerede masser af svar til dig, men for at spare dig besværet med at søge, får du samme tommelfinger-regel som alle andre:

Regn det hele sammen i "nutids-priser" og del med to.

Alderen begynder dog at trykke den her lidt, så tre er nok mere realistisk.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
11. september 2018 - 17:56 #2
Lyder ikke helt ved siden af.
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2018 - 18:57 #3
ca. 2500+
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2018 - 21:44 #4
Ret og enkelt donation til en skole, børnehjem eller børneskole.
Ja, eller deromkring de 3 røde tuds.
11. september 2018 - 22:33 #5
Jeg sætter pris på alle jeres svar og mange tak for hjælpen!