Avatar billede RikkeR Novice
12. september 2018 - 11:15 Der er 2 løsninger

Hjælp til ændring af farve og baggrund

Er der en venlig sjæl derude der kan hjælpe med at gøre baggrunden transparent på et billede jeg har, samt lave selve logo sort? Jeg har ingen billedbehandlingsprogrammer selv og ingen erfaring.
Rigtig god dag,
Vh Ikke
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
12. september 2018 - 11:43 #1
Du kan sende filen til fr(a)finnrasmus.dk eller uploade den til et sted, hvor jeg eller andre kan hente den.
Avatar billede RikkeR Novice
12. september 2018 - 11:53 #2
tusind tak! det vil jeg gøre med det samme - Rikke