Avatar billede mibmib0909 Praktikant
12. september 2018 - 13:16 Der er 5 kommentarer

PC tændt intet display

Jeg sidder med en ASUS ET2311I (All-in-one Pc) og jeg har ville bruge PC'ens Indbyggede skærm til min PS4, men nu kan jeg ikke skifte tilbage. Det er som om skærmen og PC bare er hold op med at snakke sammen. Når jeg har min PS4 til kan jeg trykke på menu på skærmen og prøve at skifte til PC displayet mens PC'en er tændt, det resulterer i at skærmen bliver sort og jeg kan ikke gøre noget.

Er der noget jeg kan gøre eller skal den til reparation?
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. september 2018 - 20:24 #1
Prøv at starte i fejlsikret tilstand - dette gøres ofte ved at trykke på F8 tasten under opstart.
Klik på Kontrolpanel > Udeseende og personlige indstillinger > Juster skærmopløsning > klik på flere skærme. vælg, klik på anvend og til sidst på ok.

https://ibb.co/inLCX9
Avatar billede mibmib0909 Praktikant
13. september 2018 - 15:22 #2
Har nu prøvet at trykke F8 under opstart men kan ikke se noget som helst.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. september 2018 - 16:49 #3
Er det Win 10 du bruger?
Her virker fejlsikret ikke lige med F8.
Hvis du ser en smule lige fra start af boot af kan man ved at lukke pc ned med det samme man ser den snurrende cirkel få den i en recovery mode efter den 4 gang.
Nr 6 i dette link: https://www.digitalcitizen.life/4-ways-boot-safe-mode-windows-10
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. september 2018 - 17:21 #4
Jeg glemte at spørge om hvilket styresystem der er installeret i pc´en - min fejl.
Avatar billede mibmib0909 Praktikant
14. september 2018 - 09:47 #5
Prøvede at få den i recovery mode efter 4 gang den er i gang med at  opstarte, kan høre at den tænder men kan stadig ikke se hvad jeg laver.

har afleveret den til inspektion for at høre dem om det er noget i pc'en der er løst.