Avatar billede mort1 Ekspert
13. september 2018 - 18:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gemme mail (s) på Samsung S8

Når mine mails kommer ind på mobilen "forsvinder" de igen efter nogle dage, hvilket er ok, da jeg kan se dem på min pc, men ind imellem er der brug for at kunne medbringe (gemme) en email på telefonen i længere tid. Det har jeg ikke rigtig styr på - Hvordan gøres det?
Avatar billede claes57 Ekspert
13. september 2018 - 19:21 #1
i email klik på venstre på de 3 streger
klik på tandhjul top højre
klik på din mail-konto
scroll ned og klik på E-mailsynkroniseringsperiode
ret fra 3 dage til fx 1 måned, eller altid.
Så er det op til dig selv at rydde op i mails der skal ud på tlf - resten gemmes i den valgte periode.
Avatar billede mort1 Ekspert
13. september 2018 - 21:37 #2
Tak claes57, jeg troede faktisk, at der var en mulighed for at gemme enkelte mails, som på pc'en, og jeg synes faktisk, at det er alt for mange mails "at slæbe rundt på" men det bliver så min løsning.