Avatar billede jalved Ekspert
14. september 2018 - 11:35 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Anbefaling af en password-manager?

Er der nogen, der kan anbefale en god og gratis password-manager til
Windows?

Jeg kunne egenligt også godt tænke mig at høre nogle argumenter for og imod brugen af en sådan.

Mange mener jo, det skulle øge sikkerheden på ens pc og på net, men password-manageren kan vel også hackes, hvis man er uheldig?
14. september 2018 - 11:54 #1
Jeg bruger LastPass og er super godt tilfreds.
Ønsket om at den både skal være gratis og samtidig god og sikker er dog en smule selvmodsigende...
Avatar billede mort1 Ekspert
14. september 2018 - 12:15 #2
Jeg bruger programmet SafeinCloud - Har brugt det i adskillige år, og synes det er rigtig godt. Programmet bliver løbende opdateret og kan b.la. også tilgås fra din telefon.
Programmet var gratis, da jeg hentede det, hvilket jeg formoder det stadig er.
Avatar billede 450025 Ekspert
14. september 2018 - 12:41 #3
Hvorfor ikke ta en titt på denne, jeg bruker den helt ok kanskje lidt dyrt men vi snakker vel om egen Sikkerhet. Bruker 2 Pakk Orginal + reserve.
https://www.yubico.com/products/yubikey-hardware/
Avatar billede 450025 Ekspert
15. september 2018 - 12:43 #4
Hallo Gutter 3 grønne bjelker både Gratis og betalt kan det være bedre.

Jeg liker best betalt men til tider Gratis også det er jo ok, ble i lidt dårlig humør i går mista Microsoft Gratis fotoprogram, det var så enkelt og greit så i dag har jeg jakta på et nytt, Polarr prøve først virker ok kanskje jeg kjøper det.

Men til Dere 3 det er lørdag vi har en fin helg foran oss nyt det fine høst været vi har nå.