Avatar billede Mathiaskruse Juniormester
18. september 2018 - 10:54 Der er 3 kommentarer

CRM System med projektoversigt på landekort

Hej alle.

Ja overskriften var lidt svær at finde på,
men jeg leder efter et system, hvor vi i min virksomhed kan indsætte vores projekter på et Danmarkskort, hvorefter vi altid kan se en oversigt over alle de steder vi har bygget. Evt. ved klik på den enkelte "markering" komme direkte til sagen med informationer osv.

Ved i hvad jeg mener, og er det noget i kender til? :)

Pft!
Avatar billede CRKrogh Ekspert
18. september 2018 - 11:30 #1
Umiddelbart lyder det som en løsning, der vil være så smal, at den ikke har interesse for andre end jeres firma. Derfor vil det også være en skræddersyet udviklingsopgave....

Med det sagt, så er det en spændende tanke, så jeg vil da lure lidt med, hvis der skulle kunne findes noget i den retning.
Avatar billede Mathiaskruse Juniormester
18. september 2018 - 11:44 #2
Jeg har set systemet live før hos en anden virksomhed. Dog ved jeg ikke hvilket system det var :(
Avatar billede CRKrogh Ekspert
18. september 2018 - 12:10 #3
Jeg tænker netop det er noget egenudviklet eller bygget præcist til deres ønsker.