Avatar billede desist Seniormester
18. september 2018 - 14:56 Der er 2 kommentarer

Søge

Hej
Er det muligt at søge efter et bestemt ord i et dokument. Fra søg funktionen i windows. Altså så søgeresultatet viser alle resultater med ordet. I alle word og exel dokumenter, samt alle andre steder på pc?
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2018 - 15:11 #1
Ja det er muligt - hvis du søger efter noget (kommer der et nyt "faneblad" op i stifinderen) kan du vælge "avancerede indstillinger" - og her vælge "fil indhold" - søgningen bliver langsommere men du søger også indholdet
Det er et flueben som bliver sat, så næste gang du søger, vil det stadigvæk være tændt...
Avatar billede desist Seniormester
03. oktober 2018 - 09:14 #2
Ok. Det tager godt nok sin tid. Kan man yderligere specificere søgningen. Så man kun søger i alle tilgængelige exel ark og efter et specifikt ord?