Avatar billede Slettet bruger
18. september 2018 - 21:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ukendte fotos i min cloud

Der er pludselig dukket 100 billeder op af en person jeg ikke kender og et sted jeg aldrig har været. Hvad kan årsagen til dette være?
Det skal siges at jeg ikke har lånt min mobil ud eller på anden vis har givet andre adgang til min konto.
Avatar billede INK Ekspert
18. september 2018 - 21:39 #1
Hvilken konto? Google Fotos, iCloud, Dropbox, OneDrive eller hvad?
Hvilken telefon? Kun telefon upload eller også fra PC/Mac eller tablets?
Hvis nogen på dette site skal have en kvalificeret mening herom, må vi have lidt flere oplysninger.
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2018 - 21:57 #2
🤓😂🤣
Kontakt nærmeste om de har lagt noget ind. Hvis du stadig deler en mappe.
- Har du delt en mappe på din cloud?
Find detaljer på mappen, evt. kan du se hvem det er, spørg vedkommende du har delt mappen med om det, og ikke her.

- Fuldstændig ukendt, kontakt din cloud support, ikke her. 👍
Forbehold iCloud, Drive, Dropbox mm. til deres egen særpræget cloud-sync support 🤓
Avatar billede finb Ekspert
19. september 2018 - 09:16 #3
-Og hvor er DINE billeder så endt henne ?
Hos en fremmed, der tænker:
"Den person kender jeg ikke - det sted har jeg aldrig været" ?
?
Find anden cloud, eller drop cloud.