Avatar billede Patrick Kristensen Praktikant
20. september 2018 - 19:36 Der er 5 kommentarer

Registreret skærm, ingen forbindelse

Hej

Jeg har det problem at jeg bruger mit tv som computerskærm, da jeg havde et uheld med den anden. Det har dog virket helt perfekt i tre måneder, men nu begynder det at drille. Min skærm registrerer at computeren sidder til, men den siger der ikke er forbindelse?? Har prøvet med flere kabler og i flere forskellige HDMI indgange..

Nogen gange er jeg nød til at tvinge-genstarte flere gange og pludselig virker den igen, indtil næste gang jeg slukker en af tingene.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre nu.
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2018 - 20:12 #1
har du prøvet et andet kabel ?
Avatar billede Patrick Kristensen Praktikant
21. september 2018 - 00:31 #2
Som skrevet har jeg prøvet med flere kabler :/
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2018 - 08:11 #3
kunne det tænkes, at din pc simpelthen ikke sender signalet derhen? Har du flere skærme tilsluttet pcen? eller flere kabler generelt? har du tjekket grafikkortet i pcen?
Avatar billede Patrick Kristensen Praktikant
22. september 2018 - 10:35 #4
Jeg tror du har ret i at min computer bare ikke sender signalet der hen, for lige så snart jeg fandt en gammel skærm frem og sætte den til samtidig havde mit tv intet problem med at være nummer to skærm?  Så virkede det Hele uden problemer.

Men jeg vil KUN bruge mit TV som skærm og nogen gange kører det fint uden problemer og *puf* Så lukker den for signalet igen.
Men siden jeg kan tilslutte en anden skærm uden problemer og mit tv intet har imod at være nummer to skærm, så ved jeg intet 🤷‍♂️
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2018 - 10:49 #5
Prøv at opdatere dit grafikkort