Avatar billede mronet87 Forsker
22. september 2018 - 07:25 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Outlook (Browser) tilbage til default

Hej alle Eksperter

Min dames Outlook er pludselig ændret til det nye "beta" uden at hun har bedt om det og der er ikke den funktion i toppen til højre, hvor man kan trykke tilbage.

Beta med Skype: https://ibb.co/eJOHp9

Default: https://ibb.co/n9Aabp

Det nye køre så langsomt og der er den irriterende Skype funktion. Hvordan ændre man det tilbage?
På netter er der nemlig kun en guide til Outlook fra Office.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. september 2018 - 08:10 #1
Bruger ikke Outlook, men er der heller ikke mulighed fra indstillinger som der er lige ved siden af spørgsmålstegn øverst til højre?
Avatar billede mronet87 Forsker
22. september 2018 - 08:18 #2
Outlook er heller ikke ret godt, men nu har hun haft denne mail i lang tid.
Nej, under indstillinger er der ingenting.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. september 2018 - 08:27 #3
Ved ikke om en systemgendannelse til før problem med skift vil ændre på det?
I har måske heller ikke punkter der går så langt tilbage hvis i har dem??
Avatar billede 220661 Ekspert
22. september 2018 - 08:29 #4
Er det Outlook 365 hun bruger ligger indstillinger måske ikke på maskinen??
Har aldrig brugt Outlook selv. Kører web baseret mail fra TDC og Jubii MAil
Avatar billede poko1 Ekspert
22. september 2018 - 09:31 #5
Hvis du Blot har prøvet så log af og på igen!
Opgraderingen koster, så lønge du ikke direkte har opgraderet kører du den Gamle version.
https://ibb.co/maiQRp
Avatar billede mort1 Ekspert
22. september 2018 - 11:35 #6
#2 - "Outlook er ikke ret godt" - Tja meget afhænger jo af øjnene der ser - Jeg synes faktisk, at det er rigtig godt, og vil nødig bruge andet.
Mronet87, hvilken outlook udgave bruger du?
Avatar billede mronet87 Forsker
22. september 2018 - 11:50 #7
Som jeg skrev, så bruger jeg outlook.dk ligesom Hotmail.com

Når jeg selv logger ind på min gamle outlook mail har den ikke ændret sig, men på damen har den.
Det er skide irriterende at folk, som man mailer til kan kontrakten en på Skype.
Avatar billede poko1 Ekspert
22. september 2018 - 11:58 #8
Mort så vidt jeg kan se bruger de den samme som jeg de har blot trykket på Beta versionen  og hvis de ikke har betalt men valgt prøve perioden på 30 Dage så er den tilbage når de er gået!
"hvilken outlook udgave bruger du?"
Der er kun den ene der følger Windows 10. Kig på billederne!
I øvrigt kan du med samme logind bruge Windows 10 mail. der er Mailbakkerne synkrone.
Avatar billede mort1 Ekspert
22. september 2018 - 12:14 #9
Jeg bruger Outlook 2016, altså den der følger med Office pakken, og som passer rigtig godt til mig, Jeg har også Office på min mobiltelefon, det ligner mere den spørgeren har problemer med, og som jeg ikke er ekspert i
Avatar billede poko1 Ekspert
22. september 2018 - 12:49 #10
Som skrevet hvis man ikke har betalt så er der ingen problemer.
https://ibb.co/eDcVRp
Avatar billede mronet87 Forsker
23. september 2018 - 04:36 #11
Hold nu op med at spørge efter Office pakken, som jeg allerede har skrevet to gange!

Det er en en browser, hvor der bliver logget ind i google Crome, hvor der ikke længere kan vælges at gå tilbage til den gamle browser fra beta.

Derfor skal den findes under indstillinger et eller andet sted.
Avatar billede poko1 Ekspert
23. september 2018 - 06:43 #12
Nu tag det lige med ro Fra begyndelsen skriver du blot Outlook, hvilket kan føre til misforståelser Outlooks oprindelse er jo et tidligere Office navn som senere er blevet tilknyttet Hotmail og så skrev du jo ikke noget om at det var en Google konto du havde tilknyttet! Og ingen andre end dig sidder ved jeres PC. og kan se dette problem.
Hvis det er Skype der forhindrer at i kan komme tilbage til tidligere så fjern den...
https://ibb.co/e0B449
Avatar billede mronet87 Forsker
23. september 2018 - 07:03 #13
Poko1, nej du tager det med ro og smutter fra denne tråd. Du fatter jo hat og der står browser i overskriften, hvor alle dine svar IKKE kan bruges. Du forvirrer bare folk, når du snakker om Microsoft Outlook, som er med i Office 365 eller Windows 10!
Avatar billede mronet87 Forsker
23. september 2018 - 07:22 #14
Svar: Det kan ikke lade sig gøre, at gå tilbage til den gamle outlook/hotmail browser, når ens konto først er "opgraderet til beta" versionen, som den nogen gange gør af sig selv.
Avatar billede poko1 Ekspert
23. september 2018 - 07:53 #15
Dette er dine egne indledende Billeder af dit problem Ps.go.pt.
1. https://ibb.co/eJOHp9 = Microsoft Outlook Beta
2. https://ibb.co/n9Aabp = Microsoft Outlook før!
og har intet med en Browser at gøre
Avatar billede mronet87 Forsker
23. september 2018 - 09:09 #16
Jeg har lige oprettet en ny hotmail for en test og den er automatisk sat op til det nye "layout", så det er åbenbart det Microsoft vil have i fremtiden, hvor de gamle outlook/hotmails bliver ændret over tid.