Avatar billede fjorbak Seniormester
22. september 2018 - 16:21 Der er 2 kommentarer

Gigahost

Hej gutter

Jeg har haft Gigahost i nogle år nu, pludselig havde jeg sendt spammail ud og min mail blev lukket om med det. De bad mig ændre password og det blev gjort så ville min mail virke igen men men det virker ikke.
Jeg har skrevet til dem 5 gange uden svar over 3 dage.
Nogen andre som har samme problem med at de ikke svarer ???

med venlig hilsen

Jan Fjorbak
Avatar billede leif Seniormester
23. september 2018 - 09:57 #1
Jeg oplever altid svar fra Gigahost når jeg skriver til dem, men hvad er dit domæne ?

For spørgsmålet: Kan du ikke sende og modtage mails overhovedet eller er det fordi at du er listed i en Blacklist hos fx. Google, Microsoft eller lign. ?
Avatar billede fjorbak Seniormester
25. september 2018 - 16:16 #2
Hej Leif

Undskyld det sene svar, jeg fik for ca 10 dage siden besked på at jeg udsendte spam, ingen af dem som er i min adresseliste har modtaget spam, men jeg er møde holder og udsender den 1 i en måned en mail til 35 personer. og jeg blev afbrudt den ca 16 sep, siden har jeg skrevet til dem 10-15 gange og og der er intet positivt ud af det.
mit domæne fjorbak.dk