Avatar billede Michael Damgaard Praktikant
22. september 2018 - 16:54 Der er 5 kommentarer

Lås dns indstillinger

Hej jeg leder efter noget software, de forhindrer mig i at ændre min dns indstillinger ved brug af et password. På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2018 - 16:57 #1
hvis du er admin i windows, kan du låse den slags for en alm. bruger
Avatar billede Michael Damgaard Praktikant
22. september 2018 - 17:07 #2
Det er ikke muligt da jeg har brug for admin status
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. september 2018 - 18:49 #3
Så lav da et script, der klapper DNS'erne på plads hver gang PC'en starter op?
Avatar billede claes57 Ekspert
22. september 2018 - 20:12 #4
jeg har lagt openDNS adresser direkte på router - så klarer den alle mine dimser, og yousee/stat osv behøver ikke at vide alt.
På mit sagemcom fra yousee er det under basic/dhcp nederst på siden
Avatar billede leif Seniormester
23. september 2018 - 09:55 #5
Jeg tror ikke helt jeg forstår hvorfor, men er det fordi du får ændret dine DNS indstillinger ufrivilligt ?