25. september 2018 - 10:09 Der er 2 kommentarer

APK

Hej.
Er en APK fil til f.eks android incl. al den kodning der ligger bag, eller hvordan fungerer den?
Jeg har haft en dårlig oplevelse med en udvikler der rendte sin vej, så jeg vil bare sikre mig at den seneste apk fil jeg har modtaget, indeholder al den kodning han har lavet, så en anden kan tage over der fra.

Vh
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. september 2018 - 10:23 #1
Jeg er ikke sikker, da jeg ikke udvikler til Android - men APK filen er formentlig den kompilerede programfil. Den kan du ikke bruge til at videreudvikle på - her skal du bruge source-koden.
Avatar billede wjens Guru
25. september 2018 - 13:05 #2
Enig med Ole_madsen. APK er en installationspakke inkl. grafik mv., så du kan installere og køre en app. Som en installationspakke til et windows program.

Hvis du ikke på anden vis har sikret dig den oprindelige kildekode med konfigurationsfiler etc., så har du en udfordring.