Avatar billede lizzi Novice
25. september 2018 - 10:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

kan ikke downloade icloud på min pc og kender ikke andre muligheder for at kunne få mine billeder og videoer fra min iphone og hen på min pc

har nu prøvet flere gange at få mine billeder fra iPhone hen på min pc, tidligere kunne jeg gøre det via usb kabel, som jeg lader med. men det vil den ikke mere. min iPhone er en 7 plus og jeg kører med windows 10, hvis det har en betydning. har prøvet at downloade icloud til min pc men den kommer med  fejlbesked hvergang.
kan ikke få lov at ta et skærm billede af fejlen og indsætte her, men den skriver at:
Der er opstået et problem med denne windows installer-pakke. et program,der blev kørt som en del af instalationen, blev ikke udført som forventet. kontakt supportpersonen eller pakkeproducenten.

nogen der kan hjælpe mig
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2018 - 11:14 #1
hvad med at bruge iTunes ?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. september 2018 - 11:17 #3
prøv også at højreklikke på installationsfilen, og vælg 'kør som administrator'
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. september 2018 - 11:24 #4
Der er masser af alternativer - hvad med at gøre det helt uden kabel?

Når nu du kører Windows 10, har du ret let ved at aktivere OneDrive (Microsofts "drev" i skyen), som så synkroniserer filer fra "skyen" ned til din PC.

Og installerer du samme OneDrive på din iPhone: https://itunes.apple.com/us/app/microsoft-onedrive/id477537958?mt=8 - så tager den automatisk backup af bl.a. billeder...
Avatar billede lizzi Novice
25. september 2018 - 11:26 #5
tak for jeres svar.

sidwave. hvordan gør jeg det? har nemlig kun kunnet læse mig frem til icloud måden. når jeg åbner min itunes er det kun musik jeg kan gøre noget ved, men måske bare mig der gr noget forkert. er ikke det store geni desværre ;-)

eurositi : den vil ikke finde billederne når jeg prøver denne måde. Det er den måde jeg altid ellers har brugt.

claes57: det har jeg desværre også prøvet, men den kommer med den samme fejlbesked
Avatar billede lizzi Novice
25. september 2018 - 11:36 #6
ole madse:
har forsøgt at downloade men den kommer medfejl hver gang. måske forstår jeg ikke dit svar, men er det ikke icloude du mener at jeg skal hente på pc også og så derigennem få billederne ? altså uden kabel
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. september 2018 - 11:53 #7
Nej, på din PC skal du aktivere OneDrive - tryk på startknappen og skriv onedrive.

Glem alt om iCloud :-)
Avatar billede lizzi Novice
25. september 2018 - 12:16 #8
tusind tak ole_madsen
nu virker det. tusind tusind tak...…